جمعه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۸۵

!آنچه گذشت


دوستان من همشون خوب می دونن که من یه جورایی خراب آمارم! البته منظورم آمار اوضاع دیگران نیستا! اصولاً از وقتی یادم میاد با عدد و رقم حال می کردم. واسه همینم امروز می خوام آمار بدم! آمار خودمو! راستش دیروز هزار تا فکر تو کلّم بود و حسابی تو خودم بودم. بعد برای فرار از اون موقعیت رفتم تو فکر وبلاگ و بعدش نشستم واسه خودم ارزیابیش کردم؛
وبلاگ نویسی با دیدن لینک سطرهای پنهانِ عسل و کاوه عزیز تو اورکات، تو ذهنم نشست. چند وقت بدون هیچ کار خاصی میومدم سراغ وبلاگشونو مطالبشونو می خوندم. البته ناگفته نماند که کاوه قبل از این ماجرا یه بار ازم خواسته بود یکی از اشعار سید علی صالحی رو براش بفرستم که بذاره تو وبلاگشون ولی اون موقع - که هنوز تو ایران بودم - خیلی این مقوله برام جذاب نبود. بمــــــــــــاند ... بعد با وبلاگ داش علی آشنا شدم و ازش چندین بار سوال کردم و اونم مرام گذاشت و برام کامل توضیح داد. مثلاً؛

در' target=_blank>http://shoorided.persianblog.com/">در غریبستان salam
ini ke ghermeze esme webe tarafe masalan male man az darde khodparasti ye
oni ke beyne " " ha hast ham adrese tarafe male man :
http://azdardekhodparasti.blogspot.com/
ok ?
ino harja ke khasti to ghalebe webet mizari onja to safheye asli link mide be webe taraf
ok ?
ghaleb hamon template to safe asli blog spot
ok ?
inam kode java bara music ke man dadam :
http://www.b3da.com/taraneh/azar83/file/moh/moh2.zip" alt="Recent Posts" width="83" height="40" /> موزیک src= http://www.sharemation.com/mahpenhan/paz.wma?unq=73793d width=81 height=25 type=audio/x-pn-realaudio-plugin loop="-1" autostart="true" controls="controlpanel"> افشاری استاد ذوالفنون
har ja ke khasti to hamon template mizarish in salighe khodete
.
ya hagh refigh.
.

داش علی یادمه برام از فلسفه وبلاگ نویسی که می گفتی به این نکته اشاره کردی که: نویسنده با وبلاگش لطف می کنه و بخشی از زندگیه خودشو با دیگران تقسیم می کنه. داش علی اون موقع چون هیچ دیدی نداشتم بدون چون و چرا نظرتو پذیرفتم، اما الان با علم به این موضوع حرفتو تأیید می کنم و بهش یه جمله هم اضافه می کنم. البته جمله ای که می خوام بگم همون اسم وبلاگ خودته! داش علی علاوه بر اون منطقی که تو گفتی من معتقدم که یه جورایی هم از درد خود پرستیه که من - بقیه رو نمی دونم - دوست دارم بنویسم! خلاصش این که وبلاگ نویسی هم مثل ایمیل می مونه که تا باهاش آشنا نشی برات جذاب نیست اما اگر باهاش آشنا بشی، خرابش هم می شی

***

(حالا آمـــــــــــــــــــــــار (بدون احتساب اطلس تصویری


تا حالا 158 تا مطلب نوشتم که 15 تاش خوشبختانه و متأسفانه الان تو بلاگ نیست. خوشبختانه چون اونایی که پاک کردم یه جورایی پتانسیل شر زایی داشت! و متأسفانه چون اون ها هم بخشی از افکار من بوده و خواهند بود
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از 27 سپتمبر که حساب کنیم تا امروز 207 روز گذشته و میانگین نوشته های من هم دقیقاً اینه؛
به ازای هر یک روز و 10 ساعت و 48 دقیقه، یک نوشته
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تعداد پیام ها 226 تا است که می شه به ازای هر نوشته 58/1 پیام و البته اولین پیام هم از کاوه عزیز
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
آمار بازدید ها هم از روز 21 بهمن 84 تا الان 1793 تا است. که با این حساب می شه هر روز 26 بازدید
***
!من هی می گم خراب آمارم، حالا تو بگو نه
...
... رخصت