جمعه، فروردین ۱۷، ۱۳۸۶

آقا شما در در آستانه 29 سالگی چه احساسی دارین؟!؟


تولد
تولد
تولدت مبارک
مبارک
مبارک
تولدت مبارک
* ببین تووبلاگت رو با ما ِشرکردی منم هی سوء استفاده میکنم
عسل و کاوه از نیم کره شمالی
--------------------
پا نوشت: عسل و کاوه عزیز خیلی خیلی خوشحالم کردین. نمی دونم از کجا شروع کنم! اول این که ببخشین که اینقدر دیر دارم واکنش نشون می دم! آخه اینجا یه تعطیلیه طولانی داریم که امروز (دوشنبه) روز آخرشه و من هم ترجیح داده بودم این چند روز رو دور از هیاهوی اینترنت باشم. خلاصه این که امروز اومدم و دیدم این تبریک دلنشین رو برام نوشتین. خیلی خوشحالم کردین دوستان خوب من. حالا اتفاقاً راجع به احساسی که پرسیده بودی یه خط نوشتم که چهارشنبه پستش می کنم. البته شما که به پشت صحنه اینجا دسترسی دارین می تونین زودتر هم بخونینش. در نهایت باز هم ممنون و یه بوس و کنار اینترنتی از اینجا تا ایشالا یه روزی ... خیلی زود ... دوباره همدیگر رو ببینیم. ا